Ga naar inhoud

Laptop start niet meer op


reddevel

Aanbevolen berichten

Mijn vriend heeft een laptop van het merk Acer type Aspire 5520G (4 jaar oud), gisterenavond nog gewoon afgesloten vanmorgen kreeg hij hem niet meer opgestart niets meer geen enkele bieb of teken van leven op het scherm. Ik heb al eens geprobeerd met een reparatie cd van Vista 32 bit maar helaas nog altijd niets. Ik heb ook al geprobeerd met een tweede scherm aan te koppelen maar ook hier geen teken van leven, maar ik weet niet zeker of dit moet ingesteld worden in Vista. Iemand die mij kan vertellen welke dingen die ik kan/moet doen om te weten wat hier aan de hand is? Verdere vragen beantwoord ik graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had zelf ook het vermoeden dat het moederbord stuk is daar hij helemaal geen geluidjes meer maakt bij het aanzetten van de laptop enkel de ventilator draaid bij opstart enkele minuten en dan valt de laptop helemaal uit. Ook reageerd hij niet op een live cd maar ik weet dus ook niet 100% zeker of de lader het eerst in de opstart volgorde staat nogthans knippert bij opstart eerst de cd/dvd lader.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.