Ga naar inhoud

Foutmelding: WindowsUpdate_00009C48” “WindowsUpdate_dt000


piet174

Aanbevolen berichten

Weet je nog hoe je indertijd de printer hebt geinstalleerd?

Je kan het ook op deze manier proberen.

Doe de cd van de printer in het cd/dvd station.

Ga naar configuratiescherm - apparaten en printers.

Klik op printer toevoegen en kies de optie lokale printer toevoegen.

Neem dan de optie bestaande poort gebruiken, stel de poort in op LPT1 en klik volgende.

Klik nu op gebruik disk (knop naast windows update)

Klik op bladeren en navigeer naar de cd (en eventueel de map op de cd) waar de installatiebestanden voor de drivers staan.

Volg verder de instructies van de installer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook dit had ik al geprobeerd maar leverde geen positief resultaat op. Ik vermoed dat het probleem algemener is want zojuist ontdekte ik dat deze nieuwe Windows versie mijn mobiele telefoon ook niet meer ziet als die via een USB kabel is aangesloten.

Voor wat de printer betreft krijg ik na het commando "Afdrukken" bij het zoeken naar printers een melding van "Active Directory Domain Services is momenteel niet beschikbaar". Kan dit er mee te maken hebben???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke windows gebruik je eigenlijk momenteel?

Active Directory Domain Services hoort eigenlijk bij windows server versies.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware icon_e_wink.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank voor de hulp: de printer doet het weer! Het bleek dat de printer toch via een USB kabel aangesloten was en na het kiezen van de kopie van de printer (die immers via een USB bus praat) deed hij het weer. Nogmaals dank.

Overigens een handig programma dat Speccy.

Piet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.