Ga naar inhoud

USB niet meer herkend


CJ5883

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het stuurprogramma heb ik als administrator uitgevoerd, daarna de pc opnieuw opgestart. Vervolgens blijf ik de volgende melding krijgen (als ik het betreffende mapje selecteer) "Er kunnen geen stuurprogramma's voor uw apparaat worden gevonden." Heb je nog een andere optie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Chantal,

Het stuurprogramma heb ik als administrator uitgevoerd, daarna de pc opnieuw opgestart.

Hiermee hebt je het stuurprogramma geïnstalleerd.

Dan hoef je onderstaande niet meer uit te voeren, handmatig installeren.

Vervolgens blijf ik de volgende melding krijgen (als ik het betreffende mapje selecteer) "Er kunnen geen stuurprogramma's voor uw apparaat worden gevonden." Heb je nog een andere optie?

Tenminste als je de map bedoel waar je de download hebt opgeslagen ?

Als je naar Apparaatbeheer ga, zie nog steeds die gele uitroepteken ?

Staat op de MARVELL Wireless device een type nummer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad de map die ik bedoel.

Het gele uitroepteken staat er nog steeds. Het gaat om Marvel wireless device V1.0.1.2. Bij details, bij eigenschappen staat "De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28)".

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Chantal,

probeer het volgende:

Ga naar apparaatbeheer.

Dubbelklik op de usb controllers om ze allemaal te zien.

Klik de onderste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.

Herhaal dit voor alle usb controllers.

Sluit het apparaatbeheer af en herstart de pc.

De usb drivers zullen opnieuw geïnstalleerd worden en de poorten worden geïnitialiseerd.

De USB heb ik in 2 andere poorten geprobeerd maar zodra de USB in een poort komt, verschijnt direct weer het gele uitroepteken.

Het lijkt er op dat die beschadigd is

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

De USB drivers zijn allemaal opnieuw geïnstalleerd en ik kan nu ook weer andere USB apparaten in de pc doen. Waarvoor dank!! Helaas werkt de USB voor het draadloos netwerk nog steeds niet. Zodra ik die in een USB-driver doe, komt direct weer de melding dat er geen stuurprogramma is geïnstalleerd. Is deze USB-stick dan defect of kan er nog iets anders zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.