Ga naar inhoud

Allway Sync Synchronisateiprogramma


Walliew

Aanbevolen berichten

Na het proberen en eigenlijk toch steeds weer teleurgesteld te zijn in de gratis sync. tools die te vinden zijn op het internet, struikelde ik op een gegeven moment over Allway Sync.

Nou maak ik, door schade en schande wijzer geworden, veelvuldig backups. Als ik er aan denk.

Maar met diverse programma's liep ik toch steeds tegen onhebbelijkheden aan waar ik niet echt gelukkig van werd.

Tot ik Allways Sync tegen kwam.

Al het andere maar eens verwijdert en dit sync. tool geïnstalleerd. Kun je overigens ook voor backups gebruiken.

En is gratis! En nog een prima service ook blijkt.

Wegens de hoeveel aan foto's/video's e.d. die ik backup/synchroniseer, kreeg ik van het programma regelmatig de tip om de Pro versie aan te schaffen.

Had ik geen zin in, d'r is voor een arme private computer gebruiker nog zoveel anders waar je je geld aan uit kunt geven.....

Dus een mail gestuurd via het programma.

Binnen 24 uur antwoord, mijn uitleg dat ik veelvuldig als privaat persoon de boel hier synchroniseer naar diverse hard disks is zonder meer geaccepteerd.

Om de melding omtrent de Pro versie niet meer te krijgen kreeg ik een link waarvan ik Allway Sync kon downloaden met daarbij een activatie code voor de Pro versie!

Gratis en voor niets.

Kom je niet vaak meer tegen. En het programma zelf krijg zelfs ik ingesteld dus voor iedereen die denkt dat het allemaal ingewikkeld is en moeilijk, Allway Sync is in vele talen instelbaar en makkelijk in gebruik.

Synchroniseren kan op een scala aan wijzes ingesteld worden, zelfs tot aan het synchroniseren als er wijzigingen worden waargenomen. Instand sync zeg maar.

Wat mij betreft een aanrader, qua gebruiksgemak en qua service.

Downloaden? Allway Sync: Free Software Downloads, Free File Synchronization, Backup, Data Replication, PC Sync Software, Freeware, File Sync, Data Synchronization Software

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.