Ga naar inhoud

pc cleanen


bart 16

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik heb geen problemen op men pc maar ik zou graag wat meer uitleg krijgen over hoe je het best je pc moet cleanen... Bijvoorbeeld het register opkuisen en een aantal handige tools voor de hardware zoals RAM optimiser enz... Kortom ik zou graag een mooie uitkeg krijgen hoe je juist te werk gaat bij het cleanen ervan die kennis lijkt me wel leuk om toe te passen om dat dit regelamtig voorvalt enz...

Grtz Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dank je... Deze heb ik al op mijn pc staan... De Ccleaner is echt een must to have zou ik zeggen, eig voor iedere gebruiker... Ik zou eigenlijk graag leuke tooltjes weten voor de hd, RAM, graka, enz... Vervolgens zou ik ook wel een tooltje willen voor te kijken hoe snel de pc opstart... Kan iemand me een gedetaileerde uitleg willen geven over het cleanen van je pc... ik leer graag bij...

Grtz Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe snel de pc opstart...

uuhm.. een klok met seconden wijzers?

het is onmogelijk om dat door een tooltje te laten doen.. simpel weg omdat deze niet kan beginnen met tellen als hij langs je bios en alles heen gaat.

wat wil je precies met je hdd? dus wat voor een tools doel je op...

zelfde voor je ram en graka :) wat zoek je specifiek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik dacht te horen te hebben dat hier een progje voor was hoor... Ik zal nog eens horen bij een vriend en het je laten weten... Euhm ja ik zoek hardware tooltjes zoals bijvoorbeeld voor de hd hdd health enz... Laten we met deze tooltjes beginnen en daarna zullen we naar het cleanen van de pc zelf overgaan als je dat goed vind...

Grtz Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is goed om wijzer te worden van tooltjes en dergelijke. Pas wel op dat niet alle tweaks en tools zonder gevolgen zijn als je gaat proberen/experimenteren. Alles op eigen risico dus, en lees alles goed door van te voren!

Ik heb altijd veel profijt gehad van Everest Ultimate, deze meet alle temperaturen, zoekt alle hardware en software gegevens op. Ultiem makkelijk programmatje.

Cpu-z, een tooltje die kijkt naar de CPU en al zijn aspecten (versies, temperatuur, soort, makkelijke overklokgegevens)

883__cpu-z4.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.