Ga naar inhoud

Windows Verkenner blijft hangen, kan geen bestanden opslaan


woordenboek

Aanbevolen berichten

Vandaag hoofdzakelijk druk geweest met andere dingen, maar vanavond nog lukraak wat bestanden geopend, veranderd en 'opgeslagen als' (wat foto's, documenten en spreadsheet) en alles loopt nog steeds als een zonnetje. Opstarten gaat ook een stukje sneller dan voorheen. Het was ooit (volgens MaaS360 Boot Analyser) 135 s, de laatste tijd schommelde het rond de 170. Nu is het 118. Nog nooit zo snel geweest. Ik ben heel blij met het resultaat.

Wat mij betreft is het opgelost. Mocht ik later toch nog ergens last van krijgen, dan trek ik wel weer aan de bel.

ENORM BEDANKT VOOR JULLIE HULP!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet zeker niet om Combofix nog te verwijderen van de PC. Dat doe je zo:

Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren en typ: ComboFix /Uninstall (met spatie voor de /).

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Indien aanwezig mag je de map C:\Qoobox manueel verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.