Ga naar inhoud

host voor website


Aanbevolen berichten

Ik zoek een degelijke niet te dure host voor mijn website omdat ik van de huidige niet tevreden meer ben, site is The Belgian Gold Medal site by Rudi Gevaert - www.belgianjack.be ongeveer een 250mb, ik zou liefst 500mb nemen om in de toekomst zeker toe te komen, vereisten zijn degelijke service en helpdesk.

had deze al gezien 1EUROHOSTING webhosting Netherlands - Belgium | domeinnamen registreren | domeinnaam registratie iemand ervaring mee?

site is gemaakt met macromedia dreamweaver.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mogelijkheid is Mijndomein -> domeinnaam -> email -> hosting -> website -> goedkoop -> snelle service

hiermee heb je voor een klein bedrag per maand (hoeveel precies weet ik niet) een 500 MB opslag ruimte voor een website en (privé) data. Je hebt ook toegang tot emailadressen met de gekozen domeinnaam achter het @ teken.

Met deze hoster (Mijndomein -> domeinnaam -> email -> hosting -> website -> goedkoop -> snelle service) ben ik vrij tevreden mee. En heb ik tot nu toe nog geen klachten bij gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.