Ga naar inhoud

Draadloze verbinding weigert dienst op Laptop Packard Bell


briekel

Aanbevolen berichten

We kochten onlangs een laptop Packard bell 'Easy Note' LV en hadden problemen in de aard van af en toe uitvallen van de draadloze verbinding. N is hij helemaal uitgevallen. Alle andere toestellen in het huis gaan nog perfect, ook degene die draadloos werken. Via kabel geen enkel probleem. Heb me al suf gezocht naar een oplossing en ook het forum hier geraadpleegd, niks te vinden. Wie kan me helpen?? Ik zie ook staan Wi-Fi verbinding, deze staat uit... maar kan die niet activeren. Kan er zelfs nie aan :( De probleemoplossing geeft aan: de verbindingsmogelijkheden voor draadloze netwerken zijn uitgeschakeld... maar ik kan ze ook nie manueel aanzetten, wegens geen knop of mogelijkheid op het klavier. man man man :(:(:(::thumpdown:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie ook staan Wi-Fi verbinding, deze staat uit... maar kan die niet activeren. Kan er zelfs nie aan :( De probleemoplossing geeft aan: de verbindingsmogelijkheden voor draadloze netwerken zijn uitgeschakeld... maar ik kan ze ook nie manueel aanzetten, wegens geen knop of mogelijkheid op het klavier. man man man :(:(:(::thumpdown:

Aan de hand van het model dat jij doorgaf vond ik onderstaande:

post-23245-1417705388,2861_thumb.png

post-23245-1417705388,3812_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

das juist, dan activeer ik de vliegtuigstand of zet ik die af, in het begin als ik die afzette dan kon automatisch de wifi verbinding aangezet worden.... maar nu zie ik op het beeld de wifi verbinding afstaan, als ik er op klik kan ik die niet meer activeren ook niet met de knop van het klavier

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.