Ga naar inhoud

Excel geeft problemen


jpderycke

Aanbevolen berichten

Dag, Sinds een paar dagen krijg ik bij het openen van Excel in een kadertje: Microsoft Visual Basic het bericht: Compileerfout in verborgen module: ThisWorkbook.

Op Help gedrukt, dat geeft wel een uitleg maar werkt niet.

Op OK gedrukt, kan terug normaal gegevens in verwerken, maar kan niet saven.

Een bestaande sheet kan wel gesaved worden???

Wat moet ik nu doen?

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens in Excel via Bestand -> Opties -> Invoegtoepassingen of je daar speciale invoegtoepassingen hebt staan (bvb. Adobe, e.d.) die recent zijn aangepast. Die veroorzaken vermoedelijk de foutmelding. Je zou ze één-na-één kunnen uitschakelen om te zien welke de oorzaak is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens in Excel via Bestand -> Opties -> Invoegtoepassingen of je daar speciale invoegtoepassingen hebt staan (bvb. Adobe, e.d.) die recent zijn aangepast. Die veroorzaken vermoedelijk de foutmelding. Je zou ze één-na-één kunnen uitschakelen om te zien welke de oorzaak is ?

Ik heb Windows 8 en Office2003, Opties heb ik in het Bestand niet gevonden. Sinds hetzelfde moment opent Word niet meer. Het komt wel in de onderste werkbalk als open en als ik er met de muis op ga, toont het een leeg open formaat maar tot daar, kan niets openen ook geen bestaande bestanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.