Ga naar inhoud

Smartphone samsung galaxy niet verbinden met pc


kepeke

Aanbevolen berichten

Ik kan mijn smartphone samsung galaxy i9000 niet laten verbinden met mijn pc met de de bijgeleverde software KIES, als ik het toestel aansluit word het herkend als een onbekend aparaat en zo kan ik geen verbinding maken, ik heb al alles geprobeerd, herinstallatie van het programma " kies", de usb poorten verwijderd in aparaatbeheer en daarna de pc opnieuw laten opstarten zodat hij de poorten opnieuw vindt, de probleemoplossing van het programma " kies", maar niets lukt mij, ik heb hetzelfde smartphone aangesloten met de zelfde kabel op mijn laptop en dit lukt dan wel, mijn laptop werkt wel met win 7 en mijn pc met win 8, kan iemand mij hiermee helpen, alvast bedankt:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat er op de site van Samsung ondertussen een nieuwere versie is van KIES waardoor het probleem verholpen is.

Heb je al eens gekeken of er een update van de software was?

En blijkbaar zijn er velen met soortgelijk probleem, zie onderstaande links.

SamsungWorld

https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/samsung-kies-werkt-niet-191197/

Samsung Kies - Recensies op datum

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb al verschillende keren geprobeerd een update uit te voeren en zelfs herinstallatie maar niet lukt me, in configuratie staat bij hardware , bij aparaten mijn smartphone als onbekend aparaat en als ik dan kies voor probleemoplossing lukt het ook niet, kan het toetsel niet als bekend aparaat zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja da denk ik wel, als ik kijk bij aparaatbeheer staat er nergens een uitroepteken bij, dan zijn de nodige drivers toch geinstalleerd lijk me.

Toch denk ik dat er ergens iets niets geinstalleerd is, omdat hij mijn smartphone niet herkent, maar ik zou niet weten wat

aangepast door kepeke
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja da denk ik wel, als ik kijk bij aparaatbeheer staat er nergens een uitroepteken bij, dan zijn de nodige drivers toch geinstalleerd lijk me.

Heb je Windows 8 zelf geïnstalleerd of stond Windows 8 op de PC bij aankoop?

Indien je W8 zelf erop gezet hebt, heb je dan er na nog de drivers van moederbord, videokaart......... op geïnstalleerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.