Ga naar inhoud

Kan computer niet uitschakelen door fout (CLR-fout: 80004005).


Toyotex

Aanbevolen berichten

Op mijn taalbalk staat een knopje dat een menu opent om de pc uit te schakelen of in slaapstand te zetten, etc..

Nu klikte ik erop, maar kreeg de volgende foutmelding:

ePowerButton.exe - Onherstelbare fout

CLR-fout: 80004005.

Het programma wordt nu afgesloten.

(en een OK knopje dan)

Nu had ik geprobeerd een systeemherstel uit te voeren, dit lijkt niet te werken als ik enkele dagen terug wil gaan..

Het zegt dat er een fout is in mijn C schijf?

Het is een heel recente computer en had nog geen herstelDVD's gemaakt.. Dus wou dit nu maar snel doen, maar dit lijkt ook niet te werken.. Want als ik de Recovery wil openen krijg ik ook zo een fout?

Na wat opzoeken had ik dan gevonden dat het probleem zou liggen bij .NET framework, maar als ik dan ga kijken via configuratiescherm - programma verwijderen of wijzigen.

Dan vind ik nergens een .NET framework terug?

Heb dan geprobeerd de 4.5 te downloaden en te installeren, maar dat zegt dan weer dat het al geïnstalleerd is op de computer..

Ik begrijp het allemaal niet zo goed..

Ik had wel World of Warcraft verkeerd geïnstalleerd en terug verwijderd, zou het daar ergens met te maken hebben? Sindsdien doet die bizar.

Met vriendelijke groeten,

Kevin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem gewoon terug naar fabrieksinstellingen gezet, dus alles werkt weer..

Ben nu wel op het volgende probleem gebotst..

Had me een webcam aangekocht en ik had de driver enzo geïnstalleerd, maar als ik de webcam nu start krijg ik een fout en start de computer opnieuw op.

Fout: KERNEL_SECURITY_CHECK_FAILURE ofzoiets..

Ik vermoed dat de webcam niet helemaal compatibel is met Windows 8.

Mvg,

Kevin

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.