Ga naar inhoud

[OPGELOST] probleem installatie avg


Gast bonnai

Aanbevolen berichten

Plotseling werkte update avg niet meer en wilde ik het prog opnieuw installeren. Kreeg melding dat een andere virusprog werkzaam was, welke zou ik niet weten...Verwijderde daarop avg, dacht ik ,maar ik had geen toestemming om die te verwijderen.

Geprobeerd via veilige modus van xp te verwijderen, ging niet. Nieuw account aangemaakt, lukte wel en nu draait avg op dat account wel, maar niet op mijn account. Kortom ; hoe krijg ik avg op mijn account werkend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

over avg 8.0 free. Ik ben de enige gebruiker maar iik moest een ander account aanmaken om de avg die niet meer werkte te verwijderen. Toen heb ik via dat account avg 8.0 weer geinstalleerd maar die krijg ik niet op mijn eigen account.

Ik hoop dat dit verhaal te volgen is. Want ikzelf raak al in de war....

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK. We gaan het volgende proberen.

Zorg dat het installatiebestand voor AVG op je pc staat want we gaan offline werken.

Verwijder alle versies van AVG via de administrator account in veilige modus.

Verwijder de nieuwe account (eventueel data recuperen) en zorg dat je normale account administrator rechten heeft.

Uitloggen, reboot en inloggen met je normale account.

Installeer dan opnieuw AVG en het zou moeten werken.

Laat maar weten hoe het verlopen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha kweezie wabbit,

hoe verwijder ik de accounts? ik heb het geprobeerd maar ik krijg alleen opties om e.e.a. te wijzigen maar niet te verwijderen...zucht.

de rest heb ik gedaan en ik heb opnieuw avg free 8.0 gedownload en geinstalleerd. Toch krijg ik de volgende melding weer.....dat er een antivirusscanner actief is enz.(zie bijlage)

gr. Bonnai

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry maar ik zie geen bijlage.

Enkel als je ingelogd bent op een account met administrator rechten kan je andere accounts verwijderen.

Accounts verwijderen doe je normaal via het contol panel (configuratiescherm) en dan users of user accounts (gebruikers) aanklikken. Dan krijg je normaal een lijst met de user accounts (gebruikers). Je selekteert een gebruiker en normaal moet je dan de mogelijkheid krijgen om deze te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles geprobeerd en ik kan avg niet vinden met windows zoekfunktie, dus lijkt alles schoon. Toch wil het zich niet installeren. Krijg steeds dezelfde melding dat er eentje actief is.

Om het nog erger te maken downloadde ik Avast antivirusprog. en krijg ik acuut een foutmelding terwijl ik het aan het uitpakken ben....

Help...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kheb via 'veilige modus' alles wat lijkt op 'n virusscanner verwijderd.Het register geschoond met Glarys utilities.

Toch blijft het installeren van avg free een probleem.

Ik heb de foutmelding gekopieerd en als bijlage (Jpg) bijgevoegd.Hopelijk komt deze bijlage wel mee.

Sorry voor de andere bijlage Kweezie wabbit

gr. Bonnai

post-951-1417703754,723_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schaamrood op kaken ed... Eea had te maken met Comodofirewall.....instellingen. Ben ik achtergekomen. Nu staat Antivir op pc en heeft een goeie en gratis werking.

Kweet nu ook wat de instellingen betekenen in een firewall.....beter laat dan nooit.

Bedankt en groetjes, Bonnai

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.