Ga naar inhoud

muis werkt niet meer


EddyC

Aanbevolen berichten

Dan gaat het om onderstaande muis

post-23245-1417705415,8673_thumb.png

En deze

post-23245-1417705415,9004_thumb.jpg

Die muizen zouden zelfs moeten werken zonder dat je extra software installeert, plug en play zeg maar.

De software dient om extra functies toe te voegen aan de muisknoppen.

Nog even samenvatten:

Het model 3000 heeft niet gewerkt in februari, je hebt dan een topic geopend met als titel configuratiescherm werkt niet meer erna heeft de muis weer gewerkt tot eind april.

**************************************************

Wat is ondertussen geprobeerd?

Op andere USB- poorten zelfde probleem.

Je hebt een BIOS update uitgevoerd waarna de muis ongeveer een dag gewerkt heeft.

Nu doet ze het weer niet meer en ook als je een andere muis probeert blijf je het zelfde probleem hebben.

Controle op virussen en malware levert niets op.

USB poorten resetten levert niets op.

Deze tips op de site van HP eveneens negatief.

Een herstelpunt naar een datum toen de muis het deed leverde ook niks op.

SFC/ scannow heb je ook uitgevoerd.

Chipsetdriver en touchpad driver geïnstalleerd, resultaat touchpad wordt nu wel herkend maar muisprobleem blijft.

Deze Fixit uit bericht 42.

Klopt dat zover?

*****************************************************

Verder weten we ook dat andere USB hardware zoals printer en USB-stick wel werken, je interne webcam werkt dan weer niet.

De Windows installatie dateert van 25 april 2012.

Heeft die Microsoft Notebook optical mouse 3000 vanaf die installatie tot februari dit jaar altijd perfect gewerkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja, dat zijn de twee muizen inderdaad. Uw overzicht klopt ook helemaal. En de Notebook optical mouse 3000, heeft vanaf installatie tot februari zonder één probleem gewerkt , ja. En ik gebruikte die ook al voor er een nieuwe windows werd opgezet.

De 500 muis is wel 500 v2.0, ziet er wel dezelfde uit als op de foto, maar 't is maar om volledig te zijn in mijn informatie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat iedereen met de handen in het haar zit, een andere expert is nog niet met tips afgekomen, u zijt in ieder geval heel hard bedankt voor al uw moeite

uw suggestie om te proberen op een andere laptop, is in ieder geval al een heel goede tip, want ik had daar niet aan gedacht, maar nu kan ik mijn sd kaart van 't fototoestel daar in steken, foto's op die pc zetten, dan rap efkes overzetten op mijn externe hard disk, en zo heb ik die dus toch ook :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.