Ga naar inhoud

Nieuw Moederbord


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

een tijd geleden is mijn pc kapot gegaan. Na wat onderzoek ben ik erachter gekomen dat het mijn moederbord was die kapot is ( hoop ik ). Nu is mijn vraag, wat is een goed moederbord voor mijn pc? Budget is max 120 euro.

PC specs:

- CPU: AMD Phenom II X4 955 Black Edition (4 CPU's - 3,2 ghz )

- GPU :ATI Raedon HD 5700 series.

- RAM: 4 GB DDR3

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt goedkope moederborden, al rond de 40 euro.

Het ligt er ook aan of je een usb 3.0 aansluiting erop wil hebben zitten en snelle sata poorten. Als jouw harde schijf sata3 ondersteund, zal je snelheid winst ook groter zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar Dasle toch,het antwoord op je vraag staat reeds in de startpost.xD

:damnmate:Verdorie ja, dat ik daar overheen gelezen heb, word tijd voor een post-24526-1417705402,754_thumb.gif denk ik :hmmmm:

Een prima bordje is de ASUS M5A99X EVO of de ASUS M5A97 EVO afhankelijk van hoelang je de pc nog wilt gebruiken of de functies die je verkiest kan het ook nog heel wat goedkoper maar dan mis je b.v USB 3.0 enz... maar dan zit je zoals hier al vermeld net boven de 40€ terwijl de M5A99X EVO toch snel zo'n 120€ kost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.