Ga naar inhoud

downloadsnelheid traag


Jefjef

Aanbevolen berichten

Inderdaad Clarkie, die Java foutmeldingen komen voor in Google chrome, vaak bij websites van banken, die met Explorer geen foutmelding geeft. Chrome is de dader , vraag is of een instelling ofzo kan gewijzigd worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch doet de pc raar, duurt abnormaal lang vooraleer browsers openen. Ook geeft java foutmelding bij vertrouwde sites:

"Java has discovered aplication components that could indicate a security concern. Block potentially unsafe components from running? Antwoord Ja of neen.

Hoe kan ik dit uitschakelen?

Die downloadsnelheid is dat nog altijd een probleem?

Neem ook deze link eens door.

Kan je eens van die melding van Java een printscreen maken en in een volgend bericht plaatsen?

Hoe je de printscreen kan maken lees je hier, hoe je de afbeelding in een volgend bericht kan plaatsen hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie, vanaf stap 7 lukt het niet meer, boodschap verschijnt met please drag en drop bestand, maar dat lukt niet ...

Het beste wat ik kan doen, is de Java warning letterlijk overtypen: (verschijnt in een langgerekt grijs vak, met daarboven in een blauwe balk "Java security warning", daaronder de tekst :

" Java has discovered application components that could indicate a security concern. Contact the aplication vendor to ensure that it has not been tampered with.

Block potentially unsafe componenets from being run? Ja Nee Help"

Als ik dan nee druk laad de browser onmiddellijk de bank website volledig op. Echter, telkens opnieuw en opnieuw verschijnt deze overbodig boodschap in chrome bij diverse mij vertrouwde websites....

mbt de internetsnelheid, die blijft variëren, ifv dag tijdstip, tussen ca 4 download en 35..., dus soms tergend traag en dan weer goed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

" Java has discovered application components that could indicate a security concern. Contact the aplication vendor to ensure that it has not been tampered with.

Block potentially unsafe componenets from being run? Ja Nee Help"

Om die melding niet meer te zien dien je uit te voeren wat in deze link staat.

Wat je internetsnelheid betreft kan te maken hebben met de afstand tot de centrale maar ook storingen van het wifi signaal van de buren indien het hier om draadloos internet gaat.

Maak je gebruik van draadloos internet of bekabeld internet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Clarkie voor de Java link, dat probleem is nu opgelost!

Mbt de internet snelheid, die via de kabel binnenkomt - niet via wifi - heb ik gemerkt dat mijn provider Scarlet soms heel traag is, dan weer matig en dan weer snel, afhankelijk van de dag en het tijdstip. Bij snel internet heb geen probleem, bij matig of traag vertraagd soms de afspeelsnelheid van you tube films.

Die afspeelsnelheid vertraagd ook als ik met de browser een nieuw venster open. Mogelijk heb ik onvoldoende RAM geheugen? Via de taskmanager zie ik dat mijn, CPU gebruik dan plots van ca 10 tot 30 % naar 50-55 % schiet. Maximaal geheugengebruik volgens taskmanager is 2313 Mb. Vaste schijf beschikt over 149 GB, waarvan 90 Gb beschikbaar.

Is het aan te raden om mijn RAM geheugen uit te breiden, zoja, met hoeveel?

Beste dank voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hardware is mijn ding niet maar je kan wel al onderstaande uitvoeren:

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware icon_e_wink.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.