Ga naar inhoud

geen internet nadat laptop uit standby komt


Aanbevolen berichten

Hallo,

wanneer ik mijn laptop toeklap en deze op standby gaat, krijg ik geen verbinding meer met internet na het opnieuw openklappen.

Ik verhelp dit door de internet kabel even uit de laptop te halen en opnieuw in te steken.

Wat ik na enig gegoogle al geprobeerd heb; via energiebeheer de instellingen voor de adapter voor draadloos netwerk op maximale prestaties zetten. Ik heb dit gedaan bij alle energiebeheersschema's.

post-12850-1417705418,4281_thumb.jpg

Dit helpt niet; maar aangezien ik niet draadloos surf, ligt het probleem waarschijnlijk elders?

alvast bedankt voor de hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je geen draadloze verbinding hebt, heeft het inderdaad geen zin om die instellingen aan te passen.

Ga naar het netwerkcentrum en open de eigenschappen van de LAN verbinding.

Zoek dan eens op de verschillende tabs naar de optie de computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te sparen en vink deze dan uit.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat ik dit geprobeerd had, kreeg ik geen verbinding meer met internet na standby. Ik kon ook geen verbinding krijgen via netwerkcentrum, de LAN verbinding stond daar plots niet meer tussen.

Dat was even schrikken, maar na het opnieuw opstarten van de laptop, was alles weer normaal.

Misschien dat ik voorlopig het kabeltje gewoon even in en uitdoe, toch bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.