Ga naar inhoud

Word document (Word 2013) invoegen in mail, maar niet als bijlage


stephan boute

Aanbevolen berichten

Onlangs nieuwe pc met windows 8 en office 2013 aangeschaft. Ik probeer nu een Word doc in te voegen in een mail ( ik werk met outlook 2013) maar ik word de hele tijd naar windows live mail gestuurd als ik dit vie "delen" doe, maar ik wil dit in een outlook mail doen .

Weet iemand een oplossing ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik tegelijkertijd op de Windows en x- toets.

Je krijgt links beneden een snelmenu, klik er op configuratiescherm.

Klik er op standaardprogramma's.

Dan klik je op uw standaardprogramma's instellen.

Klik in het linkervenster op Outlook.

Beneden klik je op dit programma als standaard instellen.

post-23245-1417705418,8298_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is niet echt het probleem. Ik wil een brief in een outlook mail invoegen, maar niet als bijlage. De tekst (met opmaak) moet gewoon in de mail zichtbaar zijn, en er niet als bijlage aanhangen. Vroeger kon je kiezen of dit als bijlag of gewoon zichtbaar kon invoegen , maar nu blijkbaar niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer nu een Word doc in te voegen in een mail ( ik werk met outlook 2013) maar ik word de hele tijd naar windows live mail gestuurd als ik dit vie "delen" doe, maar ik wil dit in een outlook mail doen .

Weet iemand een oplossing ?

dit is niet echt het probleem.

Als je in Windows Live mail terecht komt als je delen-> e-mail gebruikt in Word i.p.v. Outlook moet je wel bericht 2 uitvoeren.

Ik wil een brief in een outlook mail invoegen, maar niet als bijlage. De tekst (met opmaak) moet gewoon in de mail zichtbaar zijn, en er niet als bijlage aanhangen. Vroeger kon je kiezen of dit als bijlag of gewoon zichtbaar kon invoegen , maar nu blijkbaar niet meer.

Als je delen-> e-mail gebruikt in Word 2013 kom je inderdaad uit bij als bijlage verzenden.

je kan wel gebruik maken van Kopiëren en plakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om kop en voetteksten correct te plaatsen in Outlook........ neen sorry daar kan ik je niet mee verder helpen.

Maar klik eens rechts boven aan in Word op het vraagteken en tik dan in: e-mail samenvoegen in Word.

Misschien dat een methode is om je tekst rechtstreeks in het berichtvenster van Word te krijgen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.