Ga naar inhoud

Help politievirus


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

ik zit nu de hele dag op mijn laptop voor informatie te zoeken hoe mijn andere PC van het politievirus 100 euro weg te krijgen. Ik had dit al een keer, maar toen kon ik nog de safe mode gebruiken om de virus te verwijderen, nu krijg ik gewoon geen toegang meer. Ik probeerde het te gebruiken, maar dan komt er de blue screen waar er op staat dat ik een virus heb of dat ik mijn PC moet herstarten.

Ik probeerde ook al BIOS te openen, lukte wel om mijn DVD/CD eerst te zetten en daarna mijn HDD second ,zodat ik de Windows XP SP 2 kon reinstalleren. Ik restart dus mijn PC met de CD windows xp SP 2 in en het lukt nog steeds niet om zelfs de installatie te starten, omdat dat *** virus mij de toegang blockt om mijn installatie te starten daarmee bedoel ik wanneer ik mijn desktop zie , duurt ongeveer 5 seconden, dan komt een venster met POLITIE Belgie enz....

A.u.b mensen, help me.. Ik weet niet wat ik moet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download "HitmanPro" via de onderstaande link bijvoorbeeld naar het bureaublad op een niet geïnfecteerde computer

Klik hier om de uitgebreide handleiding te raadplegen

Klik hier om de handleiding voor het uitvoeren van HitmanPro.Kickstart via een Boot-CD

  • HitmanPro downloaden.(Kies hier de 32 of 64 bit versie).
  • HitmanPro (32bit)
  • HitmanPro (64bit)
  • Dubbelklik op HitmanPro36.exe of HitmanPro36_64.exe om het programma op te starten.
  • Klik in het beginscherm op de "Kickstartknop" zoals u kunt zien in het onderstaande rode kader.
    hmpks-a.jpg
  • Indien er reeds een USB-stick is aangesloten zal HitmanPro Kickstart deze automatisch herkennen en weergeven.
  • Klik deze USB-stick éénmaal aan waarna u de keuze krijgt om Kickstart te installeren op de USB-stick.
  • Voordat HitmanPro.Kickstart wordt geïnstalleerd wordt de USB-stick opnieuw geformatteerd.
  • Waarschuwing! Bij het opnieuw formatteren gaan alle gegevens verloren die op de USB-stick zijn opgeslagen.
  • Nadat de HitmanPro Kickstart USB-stick is aangemaakt zal deze automatisch “veilig verwijderd” worden van het betreffende systeem waarop deze is aangemaakt.
  • Start de geïnfecteerde computer op van de HitmanPro.Kickstart USB-stick. (Hoe u de computer van een USB-stick kunt opstarten lees u hier)
  • Vink de optie "Ik accepteer de voorwaarden van de gebruikersovereenkomst aan" en klik op "Volgende"
  • Klik in het setup scherm nu nogmaals op "Volgende", nu zal automatisch de scan starten, doe verder niets op de computer totdat de scan gereed is.
  • Als de scan klaar is klik je op "volgende"
  • Activeer nu de gratis licentie, hiermee kunt u 30 dagen gratis HitmanPro gebruiken en de gevonden infecties verwijderen.
  • Note: indien u reeds eerder gebruik hebt gemaakt van de 30 dagen trial-versie van HitmanPro is het niet meer mogelijk om gratis de gevonden infecties te verwijderen.
  • Als het verwijderen gereed is klik je onderin het scherm op "Save log" of "Logbestand opslaan" en sla deze op bijvoorbeeld het bureaublad op.
    Post dit logje.
  • Klik nu op de knop "Herstarten".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trek ik de conclusie dat het opgelost is en sluit ik het. Dit wordt verplaatst naar de opgeloste Hijackthis-sectie. Mocht je het topic terug heropend willen hebben, kan je mij of één van de andere moderators een PB sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.