Ga naar inhoud

fout melding Outlook 2007 bij verzenden


Mathieu55

Aanbevolen berichten

bij het verzenden krijg ik de melding bewerking mislukt kan het opject niet vinden.

wij hebben Ziggo als provider en we kunnen 2 mailadressen gebruiken waarvan 1 hoofdgebruiker.

mijn vrouw is als hoofd gebruiker en heeft ook Outlook die goed werkt.

ik heb de 2e mailadres en heb nu Live mail als account en ik wil outlook 2007 gebruiken maar dan krijg ik de foutmelding. bij het instaleren ontving ik de testmail op mijn livemail.

ik ben blind en wil outlook omdat ik alle sneltoetsen heb geleerd vandaar ik wil dat het werkt.

wie kan mij goed helpen.

Mathieu

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de 2e mailadres en heb nu Live mail als account . bij het instaleren ontving ik de testmail op mijn livemail.

ik ben blind en wil outlook omdat ik alle sneltoetsen heb geleerd vandaar ik wil dat het werkt.

wie kan mij goed helpen.

Mathieu

en als ik testmail stuur komt het aan in live mail acound maar dat heb ik ook uitgevoerd toen die verwijderd was.

Wat versta je juist onder live mail account en op livemail?

Heb je het over het e-mailprogramma Windows live mail of heb je het over een account in het programma Outlook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.