Ga naar inhoud

Mijn 2de scherm word niet herkend


Kney

Aanbevolen berichten

Vroeger had ik een grafische kaart (Nvidia GeForce 6600) en toen kon ik mijn 2 beeldschermen (Acer V223HQ en een Dell beeldscherm) zonder problemen gebruiken.

Ik heb even geleden een nieuwe grafische kaart gekocht (Radeon HD6670) en sindsdien kan ik mijn 2de beeldscherm niet meer gebruiken.

Ik installeer de drivers van de CD van mijn grafische kaart en die installatie was gelukt. En daarna wil ik de instellingen van mijn beeldschermen aanpassen, maar als ik de beeldschermen laat detecteren, herkent hij er maar 1.

Enig idee wat ik nog kan proberen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware icon_e_wink.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.