Ga naar inhoud

Foutmelding Zeon Corporation


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb sinds kort een andere laptop met Windows 7 en Internet Explorer 10. Ik krijg bij het openen van verschillende webpagina's onderin een balk met daarin de tekst 'deze webpagina wil de volgende invoegtoepassing uitvoeren: Zeon Corporation van Zeon Corporation' Dan klik ik op 'toestaan', maar vervolgens verschijnt de foutmelding 'Internet Explorer werkt niet meer' en kan ik er alleen nog voor kiezen om het programma af te sluiten. Er wordt vervolgens naar een oplossing gezocht, maar die is er niet (ik heb trouwens nog nooit meegemaakt dat Explorer na welke zoektocht dan ook met een oplossing komt).

Ik heb de instellingen van Explorer al teruggezet naar de beginwaarden, maar dat bood ook geen uitkomst.

Ik heb ook geprobeerd te zoeken op dit forum, maar ik vind geen discussies over dit onderwerp.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Vriendelijke groet,

Carla

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Carla,

post-41531-1417705423,8328_thumb.jpg op PCH!

Ik heb sinds kort een andere laptop met Windows 7 en Internet Explorer 10. Ik krijg bij het openen van verschillende webpagina's onderin een balk met daarin de tekst 'deze webpagina wil de volgende invoegtoepassing uitvoeren: Zeon Corporation van Zeon Corporation' Dan klik ik op 'toestaan',

Zeon is een software leverancier / fabrikant van PDF producten.

Internet Explorer heeft moeite met .pdf bestanden en Invoegtoepassing van Zeon.

Als er een andere pdf reader op de laptop aanwezig is, hebt je Zeon invoegtoepassing niet nodig.

de tekst 'deze webpagina wil de volgende invoegtoepassing uitvoeren: Zeon Corporation van Zeon Corporation' Dan klik ik op 'toestaan',

Ik zou niet klikkerdeklikklak op Toestaan klikken als er wordt gevraagd om een invoegtoepassing uit te voeren.

Ga eerst na wat voor invoegtoepassing dat is, en heb je die wel nodig?

Probeer het volgende: ga naar de Extra >> Invoegtoepassingen beheren en de Zeon invoegtoepassing uitschakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iEscape,

Bedankt voor de snelle reactie!

Ik wist niet dat Zeon te doen had met pdf's, maar ik heb nu Adobe Reader gedownload en nu kan ik de pagina's die ik nodig had wel openen :) (Op mijn laptop zat één of andere Asus Reader die blijkbaar niet alle pdf's kan/wil openen.)

Het is niet zo dat ik klikkerdeklikklak dingen toestemming geef, het ging om zorgprotocollen die ik nodig heb voor mijn werk en opleiding, deze kon ik nu ineens niet meer openen. Zeon uitschakelen had ik al geprobeerd, maar dat had geen resultaat.

Maar, het probleem is nu dus opgelost, bedankt! :top:

Groet,

Carla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.