Ga naar inhoud

PC gehacked? Spyware? Trjohan horse? Worm?


Aanbevolen berichten

Met AdwCleaner heb je enkel de optie "zoeken" gebruikt, maar om de problemen van de PC te krijgen moet je de optie "verwijderen" gebruiken. Wil je dat ook nog eens uitvoeren en daarna een nieuw logje van AdwCleaner posten.

Sluit alle openstaande vensters.

  • Vista en Windows 7 gebruikers: Rechtsklik op AdwCleaner en selecteer als Administrator uitvoeren...
  • Voor XP: Gewoon dubbelklikken op AdwCleaner.
  • Klik vervolgens op Verwijderen.
  • Klik bij AdwCleaner – Informatie op OK
  • Klik bij AdwCleaner – Herstarten Noodzakelijk op OK

Link naar reactie
Delen op andere sites

# AdwCleaner v2.301 - Verslag gemaakt op 21/05/2013 om 16:29:03

# Geactualiseerd op 16/05/2013 door Xplode

# Besturingssysteem : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (64 bits)

# Gebruiker : Saratje - XPERIA

# Opstarten Modus : Normale modus

# Gelanceerd vanaf : C:\Users\Saratje\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\WI0SAYBO\adwcleaner.exe

# Optie [Verwijderen]

***** [Diensten] *****

***** [Files / Mappen] *****

Verwijdert bij het opstarten : C:\Users\Saratje\AppData\Roaming\CheckPoint\ZoneAlarm LTD Toolbar

***** [Register] *****

***** [browsers] *****

-\\ Internet Explorer v10.0.9200.16576

[OK] Het register bevat geen enkele ongeoorloofde invoer.

-\\ Mozilla Firefox v [Onmogelijk de versie te verkrijgen]

File : C:\Users\Saratje\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\c8aefltn.default\prefs.js

[OK] De file bevat geen enkele ongeoorloofde invoer.

-\\ Google Chrome v26.0.1410.64

File : C:\Users\Saratje\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences

[OK] De file bevat geen enkele ongeoorloofde invoer.

*************************

AdwCleaner[R1].txt - [10401 octets] - [20/05/2013 17:09:54]

AdwCleaner[R2].txt - [1370 octets] - [21/05/2013 16:28:22]

AdwCleaner[s1].txt - [10215 octets] - [20/05/2013 17:14:57]

AdwCleaner[s2].txt - [1322 octets] - [21/05/2013 16:29:03]

########## EOF - C:\AdwCleaner[s2].txt - [1382 octets] ##########

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het opgelost is. Er is geen vreemde reclame meer, geen opspringende filmpjes en geen rare linkjes. Ik weet wel wie mij gehackt heeft, diegene heeft ook via mijn facebook mensen toegevoegd. Zijn er nog manieren waarop ik mij tegen een hacker extra kan beveiligen? Ik denk dat hij nog opnieuw zal toeslaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je zeker moet doen is AL je wachtwoorden vervangen. En ook een beetje beter uitkijken bij het surfen, want niet alle besmettingen kunnen veroorzaakt zijn door hacking. Er zijn er duidelijk ook zelf binnengehaald bij het installeren van programma's.

Ondertussen mag je AdwCleaner verwijderen:

Sluit alle openstaande vensters

  • Start AdwCleaner en klik Deinstallatie.
  • Klik op "Ja"

AdwCleaner is nu verwijderd van je PC.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.