Ga naar inhoud

uploaden eigen gemaakte video's naar Youtube mislukt


Gast houtenweg

Aanbevolen berichten

Gast houtenweg

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

Al enige tijd, ik heb er al enkele tientallen in staan, lukt het ineens sinds een kleine week niet meer. Ik kan geen eigen gemaakte video's meer uploaden naar youtube!

Ik kan zoals altijd de mpeg4 gewoon uploaden en gaat de percentage-balk netjes lopen en gaat het de hele tijd goed, maar bijna op het eind krijg ik dan de melding "mislukt (het videobestand kan niet worden geconverteerd)".

Ik kan er absoluut geen verklaring hiervoor ontdekken en zijn de video's niet anders dan anders.

Ik heb het nu al 4x geprobeerd, met elke keer precies hetzelfde resultaat.

Heeft iemand voor mij een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?

Een weekje geleden was er nog niets aan de hand en in die tussentijd is er ook niets bijzonders gebeurd met mijn computer o.i.d.

Ik heb het inmiddels geprobeerd in Chrome, Explorer en Firefox, maar allemaal met hetzelfde resultaat. Bij Firefox is het helemaal vreemd; na 3 uur stond de looptijd-balk nog steeds op 0%.

Alvast reuze bedankt voor het meedenken en je hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook al 4 clips geüpload naar You Tube, .mp4.Als ze te groot,te lang zijn worden ze geweigerd.

Je kan ze wel in stukken,episodes uploaden.Je krijgt een mail als het gelukt is.

Ik gebruik Wondershare Video Editor,gekocht,zonder watermerk.De free trial met watermerk,van hieruit kan je ook rechtstreeks naar You Tube uploaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast branden68

Hè hè, het is eindelijk gelukt.

Ik heb al mijn 'oude' video's in de prullenbak gegooid en ben helemaal opnieuw begonnen.

Eerst heb ik 2 korte test video's gemaakt, 1 met .avi en 1 met .mpeg4. Wat bleek, .avi ging goed, .mpeg 4 mislukte weer bij het uploaden.

Dus heb ik al mijn 6 video's opnieuw gemaakt in .avi en staan ze nu eindelijk op Youtube.

Maar het blijft wel vreemd dat ik eerst 43 video's in .mpeg4 kon uploaden en nu ineens niet meer.

Maar het gaat om het eindresultaat en die is nu goed.

Bedankt voor al jullie input en hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.