Ga naar inhoud

computer loopt vast in normale modus, alles werkt in veilige modus


Aanbevolen berichten

Alles werkt. PC supersnel. En nu? McAffee niet meer installeren en voor een ander gaan of opnieuw installeren en probleem aangeven aan McAffee? (eerst aangeven en dan installeren kan ook)

Heb voor mijn vrouw een Medion windows 8 laptop aangeschaft, licentie is voor 3 PC's, moet ik ook hierop geen McAffee zetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee mogelijkheden:

1. probeer nog eens opnieuw met de installatie van McAfee en bekijk dan of het resultaat (vastlopen) nog hetzelfde is ? Zo ja, weet je 100 % zeker dat dit programma de oorzaak is.

2. installeer een gratis antivirusprogramma om zeker beschermd te zijn (Avast, AVG, o.i.d.) en laat McAfee van deze PC.

Voor de laptop zou ik zeker de installatie overwegen. Ook dan kan je zien wat het resultaat ervan is. Op zich is dit geen slechte virusscanner en die kan (mogelijk) perfect draaien op de Medion. Vermits je toch de licentie hebt, zou het zonde zijn om deze niet te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes ermee.

Ondertussen mag je wel de gebruikte tools verwijderen.

Zoek.exe mag je weghalen op het bureaublad.

Sluit alle openstaande vensters

  • Start AdwCleaner en klik Deinstallatie.
  • Klik op "Ja"

AdwCleaner is nu verwijderd van je PC.

Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren en typ: ComboFix /Uninstall (met spatie voor de /).

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Indien aanwezig mag je de map C:\Qoobox manueel verwijderen.

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.