Ga naar inhoud

Upgrade videokaart?


Gast Oguzhan Kale

Aanbevolen berichten

Gast Oguzhan Kale

Ik weet echt niet of ik een nieuwe videokaart kan monteren op mijn laptop,ik heb een Asus K53SV

Specs:

Processor: Intel® Core i5-2410M CPU @ 2.30GHz, 2301 MHz, 2 core('s), 4 logische processor(s)

Besturingssysteem: Legitieme Windows® 7 Home Premium

Chipset: Intel® HM65 Express Chipset

RAM:4GB

Videokaart:NVIDIA® GeForce® GT 540M 2GB CUDA.

Alvast bedankt voor u hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Oguzhan Kale

Niet echt een probleem ik wil het veranderen omdat ik speel vaak games ,en nu heb ik een nieuwe nodg omdat nieuwe games eisen meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je laptop is sowieso geen game-laptop...het upgraden van een grafische kaart is in de meeste gevallen niet mogelijk en als het mogelijk is, is het een kostbare zaak die je niet zelf kan.

Maak je gebruik van de optimale instellingen via het Nvidia-configuratiescherm ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst zou ik u graag toelichten dat laptops er niet zijn om op te gamen. Echte gamers gebruiken vast pc's omwille van het gemakkelijk switchen en upgraden van hardware zoals jij nu nodig hebt. Helaas, dit is niet mogelijk met laptops. Voordelen van een vaste computer is eveneens de grootschalige koelingsmogelijkheden, terwijl je laptop je schoot verbrand. Als je een sterkere laptop wilt kopen ga dan voor minstens een 670GTX of hoger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.