Ga naar inhoud

Wd externe harde schijf


Jvrz

Aanbevolen berichten

ik heb een vraagje =)

ik heb een extrerne harde schijf van WD (wd 3200h1u-00)

hij heeft het altijd goed gedaan tot vandaag =(

toen ik daar straks me pc opstarten zag ik hem even staan

maar nu is hij verdwenen met usb aansluitingen geeft ineens aan dat initio default controller aan

kan iemand me helpen wat ik moet doen ?

er staat namelijk belangrijke informatie op die ik graag terug wil

Bvd

Jeffrey

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de externe schijf soms aan een USB- hub hangen? Plug ze rechtstreeks in op je PC.

Bij die schijf is ook een stroomadapter voorzien gebruik je die?

Ook zou bij sommigen het batterijtje verwijderen van het moederbord gedurende een aantal minuten het probleem opgelost hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij zit in een usb rechtstreeks op me pc

en ja hij heeft stroom

daarnet deed ie het 1 minuut toen zag ik alles en nu geeft ie die initio default controller aan

ik zie hem ook ni bij em me harde schijven staan in mijn computer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou je de schijf ook niet kunnen zien in schijfbeheer, klopt dat?

Schijfbeheer bereik je via start-> configuratiescherm-> systeembeheer-> computerbeheer-> schijfbeheer.

Of door met de rechtermuisknop op Computer te klikken en dan te klikken op Beheren.

Probeer eens op een andere USB- poort.

Onderstaande vond ik ook terug

Ook zou bij sommigen het batterijtje verwijderen van het moederbord gedurende een aantal minuten het probleem opgelost hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

thnx voor de link naar de wd site =)

daar kom ik uit op deze link WD Support / Downloads / Legacy External / My Book Essential Edition 2.0

maar is die External USB/FireWire Fat32 Formatting Utility download geen software om me harde schijf te formatteren ?

en die link van moederbord zie ik niet echt zitten om de batterij van me moederbord in me pc eruit te halen =)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.