Ga naar inhoud

IE 9 werkt niet meer na automatische Windows updates


DeeWee

Aanbevolen berichten

Beste,

Een probleem op mijn laptop: Windows 7 - Service Pack 1 - 32 bits.

Processor Intel i3 - 2,27 GHz - 3 GB Ram.

IE 9.

Er werden de laatste weken geen nieuwe programma' s geïnstalleerd, maar sinds vorige week werkt IE9 dus niet meer. Hij laadt gedeeltelijk in en zoekt naar zijn startpagina en je ziet in de balk: "zoeken naar..." maar dat blijft zo duren. Mozilla Firefox werkt wel nog, alsook de Windows Live Mail.

Ik heb een systeemherstel gedaan en IE9 werkte weer perfect. Maar bij het afsluiten van de laptop deed Windows een update van 12 stuks (en dat was ook vorige week zo). Na die update werkt IE9 nu weer niet meer. Firefox en mails doen het wel nog.

Hoe kan ik dat oplossen en IE9 weer werkende krijgen?

Dank bij voorbaat,

Dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Clarkie voor je zeer snelle en doeltreffende hulp. Via Extra en Internetopties kon ik niet verder omdat IE zo ver niet was doorgestart. Het lukte wel door het programmaatje te downloaden en uit te voeren. IE10 staat er nu (weer) weer goed op en werkt als voorheen ook na een nieuwe opstart. Bedankt!

vrgr,

Dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.