Ga naar inhoud

HP ZD 8000 Pavilon start niet meer op


CvT

Aanbevolen berichten

Mijn HP ZD 8000 Pavillon start niet meer op. Als ik de aan/uit knop indruk slaat de HP meteen op uit. Wat is hier de oorzaak van? Als de HP niet meer op eenvoudige wijze aan de praat te krijgen is wil ik de harde schijf úitlzen 'op een externe harde schijf'. Wat zijn hier de mogelijkheden in?

Alvast bedankt voor een reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer alvast het onderstaande uit:

Verwijder alle USB-apparaten en SD-kaart indien aanwezig.

Verwijder de adapter en de batterij...druk nu een vijftal keer de powerknop in en hou deze telkens een tiental seconden ingedrukt.

Verbind de adapter terug met de laptop en netspanning en kijk of de laptop nu normaal opstart (zonder dat je de batterij terug plaatst).

Heeft deze actie een positieve invloed op het probleem ?...

Kan je beschrijven of je nog iets op het scherm ziet, of er nog verklikkerlichtjes branden en welke geluiden je eventueel hoort (ventilator, CD/DVD-station, ... ) ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ervaren lid,

ik heb geen progressie geboekt. Alle acties gedaan, maar geen resultaat. Het ziet er naar uit dat de HP is overleden. Hoe kan ik eenvoudig alle data / files van mijn harde schijf halen? Alvast bedankt voor je reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn er paar mogelijkheden:

- je kan proberen de bestanden te benaderen via een Ubuntu Live CD (klik er op).

- je bouwt de harde schijf uit zodat je deze via een adapter zoals deze met een andere PC kan verbinden om de bestanden te benaderen.

- je bouwt de harde schijf uit en stopt ze in een behuizing zoals deze...nadat je de bestanden hebt gekopieerd kan je de schijf formatteren en verder gebruiken als externe harde schijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.