Ga naar inhoud

Eerste gebruik tablet. Hoe installeer ik een app?


Aanbevolen berichten

Dank u.

Maar ik kan dus ook geen APK app installeren. Net zoals metro en al de rest krijg ik die boodschap...

- - - Updated - - -

En die boodschap krijg ik zowel op de desktop als op de tablet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het telkens om bovenstaande foutmelding gaat neem je best de tips in deze link (klik erop) door.

Dank u wel. Maar dat had ik al gezien. Maar ik ben daar nog niets mee met die puntjes uitleg.

Ik heb het ondertussen wel grotendeels gevonden. (metro vind ik wel niet)

In plaats van naar explorer te gaan moet ik ergens anders op klikken. google play geloof ik. En van daaruit kan ik blijkbaar direct alles downloaden. Ik moet mij zelf nergens inloggen of gelijk wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In plaats van naar explorer te gaan moet ik ergens anders op klikken. google play geloof ik. En van daaruit kan ik blijkbaar direct alles downloaden. Ik moet mij zelf nergens inloggen of gelijk wat.

Om een App te installeren op je tablet moet je eerst de App Google play openen op je tablet

Dat kon je al in bericht 2 terug vinden.

Op je tablet ga je naar je Apps, daar zou je ook Google play of play store moeten aantreffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.