Ga naar inhoud

Nieuwe laptop


Aanbevolen berichten

Welke van de drie?

Mijn laptop heeft vandaag de geest gegeven maar was gelukkig nog in garantie. Helaas was dat bij de Krefel. Ik heb nu een waardebon gekregen om uit hun stock een nieuwe laptop te kiezen. De keuze is beperkt maar ik heb even research gedaan en kom bij volgende drie laptops uit. Het is niet de bedoeling om te upgraden of overklokken en als besturing zit bij krefel standaard overal windows 8 op. Helaas.

Ik gebruik de laptop 50% van de tijd voor games en de andere 50% op het werk waar ik Adobe Premiere, Photoshop en Indesign soms tegelijk moet kunnen draaien. Het is voor mij dus van cruciaal belang dat de nieuwe laptop dit zonder problemen aankan.

Welke van volgende drie zouden jullie aanraden?

HP

PAVILION G7-2357SB

G7-2357SB

Grafische kaart : AMD Radeon HD 7660G/7670M Dual GPU

Processor: AMD A10

Werkgeheugen: 8GB

1600 x 1900 px

TOSHIBA

SATELLITE C855-23Q

C855-23Q

Grafische kaart : AMD Radeon HD 7610M

Processor: Intel Core i5

Werkgeheugen: 8GB

1366 x 768 px

ACER

ASPIRE V3-571G-53238G75

V3-571G-53238G7

Grafische kaart : NVIDIA GeForce 710M

Processor: Intel Core i5

Werkgeheugen: 8GB

1366 x 768 px

Jullie hulp wordt enorm geäpprecieerd, Ik ben vooral bang van de A10 processor aangezien ik tot nu toe altijd Intel heb gehad.

Nils

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een zeer bizarre garantieregeling...:dong:

Ik zou eerder bang zijn van de Pavilion-reeks en zeker van de Acer...:argh:

De info op de site van Krëfel is zeer karig, net als het aanbod...veel verder dan een multimedialaptop gaan ze niet.

Als je echt wil gaan gamen op een laptop dien je een budget te voorzien van zo'n €1500.

De enige laptop, die dan mogelijk niet 100% aan je eisenpakketje voldoet, is deze Toshiba.

Welke was je vorige laptop (merk en type-aanduiding) en voldeed die aan je eisen ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n vorige was een Acer Aspire - Nvidia Geforce GT 630 - Intel core i5 - 6GB Ram.

Deze kon qua systeemeigenschappen alle programma's en games (meestel op low of medium quality) wel draaien maar liep veel te warm.

Dat is ook de reden dat ze totaal gecrasht is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.