Ga naar inhoud

overdracht van bestanden


Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe laptop aangeschaft . De servicedienst van de verkoper heeft de HD van mijn oude in een behuizing gestoken , zodat ik die met een USB-kabeltje aan de nieuwe kan koppelen . Maar ik kom niet verder dan dat ik de bestanden kan openen : hoe ik de overdracht moet opstarten vind ik niet .De oude had Vista , de nieuwe Windows 7 Prof Bedankt voor alle tips !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga in je Windows 7 naar de verkenner.

In de verkenner klik je in het linker deelvenster op je oude externe schijf, hierdoor zie je nu in het rechter deelvenster de inhoud.

Sleep de bestanden die je naar een andere schijf wil kopiëren naar de juiste locatie in het linker deelvenster.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie , mijn verkenner geeft me links 4 hoofdgroepen : favorieten , bibiliotheken , thuiszorg en computer .Als ik op computer klik krijg ik rechts de diverse HD , inclusief de externe (dus die van mijn oude laptop) met hun bezettingsraad .Maar er is geen spoor van back-up , bestand ,beeld, of navigatie .Als ik dubbelklik op de HD van mijn ouwe laptop krijg ik alle bestanden , maar geen knop overdracht Verkenner ziet er dus helemaal niet uit zoals bij u .Sorry ! Ik ga nu proberen om via het "terugzetten van back-up die op een andere computer is gemaakt"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn externe schijf is de HD van mijn ouwe PC , en die wil ik volledig overzetten . Intussen is dat voor een deel gelukt via het kopieren op de externe schijf en het plakken in een nieuwe map op de nieuwe HD , wat het enige middel was als je niet van één deelvenster naar een ander kan slepen . Met Windows Easy Transfer zou ik nu ook mijn mails moeten kunnen overzetten , dat wordt mijn volgende karwei . Heb je daarvoor enig advies ? Dank je !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.