Ga naar inhoud

Facebook verwijderen (nog te zien?)


Aanbevolen berichten

Hoi,

Als je facebook verwijderd. Duurt dat blijkbaar nog 14 dagen vooralleer dat (definitief?) verdwenen is.

Mijn mijn vraag is. Als ik facebook nu verwijder is dat dan nog steeds te zien? Voor je vrienden of voor gelijk wie die je opzoekt?

Dank u wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je er moet van uit gaan en dient te beseffen dat datgene wat je ooit op het internet hebt gepubliceerd sowieso op één of andere manier terug te vinden is...dus ook op Facebook.

Ja, dat weet ik.

Maar ik vroeg mij gewoon af bij normaal gebruik. Dus profiel verwijderen of dat profiel nog gewoon zichtbaar is gedurende 2 weken of niet meer zichtbaar is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij "normaal gebruik" dien je een termijn van twee weken in acht te nemen, log tijdens deze periode zeker niet meer in.

Dank u.

Eigelijnlijk straf. Als je nu wil dat je profiel direct gedelete wordt dat dit onmogelijk is want het blijft er eerst nog 2 weken op.

Feitelijk allemaal straffe dingens. Allemaal gevaarlijke dingens. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.