Ga naar inhoud

Nieuwe Laptop


Aanbevolen berichten

Beste,

Ik ga waarschijnlijk een nieuwe laptop kopen en ik zou graag willen weten welke het beste is. Mijn budget is ongeveer 700 Euro. Ik ga hem gebruiken voor internet, youtube, skype, office maar geen gaming maar het zou wel leuk zijn als hij wat lichte games op low aan zou kunnen maar het hoeft niet.

Marco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het liefst geen 17 inch maar rond de 15-16 inch. Ik woon in Nederland en mijn voorkeur gaat naar Windows 7 maar, als er laptop is voor de zelfde prijs die beter is kwa hardware en windows 8 heeft, vind ik het niet erg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk vind ik Windows 8 niet meteen een meerwaarde bieden aan een PC, maar da's uiteraard een subjectieve visie... ;-)

De upgrade-DVD's, waarbij je vanuit een bestaande Windows 7-installatie naar een Windows 8 Pro gaat kosten momenteel op diverse sites nog geen €60...lijkt me dus ook een optie te zijn voor het geval je ergens in de toekomst wenst over te stappen op Windows 8.

Medion heeft nog een aantal modellen met Windows 7 Home Premium op voorraad...deze Medion Akoya P6631 valt binnen je budget, zelfs als je rekening houdt met het prijskaartje verbonden aan de eventuele upgrade.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.