Ga naar inhoud

Router draadloos met experiabox verbinden?


Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik heb het volgende probleem:

Ik heb sinds kort adsl van kpn. Hierbij krijg je de welbekende experiabox geleverd.

Gezien het feit dat ik graag draadloos internet wil hebben in een kamer die 20 meter en 3 dikke muren verder is, zoek ik naar een oplossing om het beperkte bereik van de experiabox te omzeilen.

Ik heb een Linksys ea2700 router. Kan ik deze gebruiken om halverwege het signaal door te zenden? Ofwel, de Linksys een wifi-signaal laten ontvangen en weer door zenden? En zo ja, hoe?

Misschien is het wel heel simpel maar ik ben niet echt thuis in dit soort zaken.

Bij voorbaat dank voor de reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan nooit met een router draadloos een verbinding maken met een ander draadloos router.

Zoiets kan je alleen met netwerkkabel doen.

Wilt je draadloos doen dan kan je best een reperator kopen. Bijvoorbeeld deze model

Heel gemakkelijk te installeren.

Gewoon WPS knop indrukken en dan op de router ook WPS knop drukken en het is klaar.

Je kan ook via de browser handmatig verbinding instellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie! Ik heb vanmiddag dus inderdaad mijn router omgewisseld voor een wifi-extender van Netgear. Vanavond aangesloten binnen een paar minuten. Werkt fantastisch (tot nog toe)!. In ieder geval bedankt voor de reactie!

- - - Updated - - -

Het is trouwens de Netgear WN3000RP die ik heb aangeschaft. Nogmaals dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.