Ga naar inhoud

Bluescreen en trage firefox


Aanbevolen berichten

Ik had wat last van een trager wordende pc.

Dus heb ik hem geformateerd en weer geherinstaleerd.

Mijn firefox was al traag voor het formateren. En nu nog altyd.

Google chrome is wel snel en opent snel ook. Dit is de eerste keer dat ik problemen heb met firefox, vroeger vond ik het een prima browser maar nu dus niet .

Ook heb ik het voorbije half uur 2 bluescreens gehad. Met bluescreenview kan ik ze niet zien .

De eerste kwam toen ik op league of legends speelde en alt-tab deed om naar een ander venster te gaan.

Dus de pc kreeg een bluescreen en herstarte.

Dan een half uurtje later, drukte ik op start-> afsluiten en toen kreeg ik weer een blue screen.

Vervolgens ben ik weer naar bluescreenview gegaan , maar er staat niets.

Kan iemand helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je na de herinstallatie ook alle nodige drivers geïnstalleerd? ( chipsetdriver, videokaart, geluid.....)

Indien een merk-PC mag je het merk, model en modelnummer doorgeven.

Voer ook onderstaande uit:

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware icon_e_wink.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

zowiso zijn mijn drivers oke , ik heb ze gebackupped voordat ik formateerde.

hier een speccy logje

http://speccy.piriform.com/results/Fdj4ODfBesnQewLglBoVcJO

heb ondertussen geen bluescreen meer gehad.

Maar ik heb net framework 3.5 , en voor Ti connect voor mijn rekenmachine had ik 1.1 nodig dus ik had 3.5 onderdeel uitgezet zodat ik 1.1 kon instaleren en dan Ti connect.

En tot vandaag vergeten om 3.5 terug in te schakelen. Kan het daaraan misschien liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

zowiso zijn mijn drivers oke , ik heb ze gebackupped voordat ik formateerde.

Op welke manier ( welke software) heb je van de drivers een backup gemaakt en van allemaal?

Je geïnstalleerde Windows versie betreft Windows 7 Home Premium 64 bit.

Service pack 1 (klik erop) is niet geïnstalleerd, bewust?

Voer ook de Windows Update erna uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op welke manier ( welke software) heb je van de drivers een backup gemaakt en van allemaal?

Je geïnstalleerde Windows versie betreft Windows 7 Home Premium 64 bit.

Service pack 1 (klik erop) is niet geïnstalleerd, bewust?

Voer ook de Windows Update erna uit.

Windows update doe ik nooit.

Daar word je pc alleen maar van volgezet en het is om je pc te controleren.

Men pa deed 3 jaar geen windows updates , pc nog perfect , dan eens updates gedaan en hij was omzeep.

Dus ik doe het niet meer .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch zou ik je op zijn minst aanraden om het service pack te installeren, zonder dan de andere Windows Updates uit te voeren.

Op onderstaande kwam nog geen antwoord.

Op welke manier ( welke software) heb je van de drivers een backup gemaakt en van allemaal?

Je geïnstalleerde Windows versie betreft Windows 7 Home Premium 64 bit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je nog problemen met de PC of foutmeldingen?

verder geen problemen met de pc , bluescreen is nu ook al een tijd geleden.

En SP1 was dus NIET de oplossing . ik installeerde SP1 hij maakte herstelpunt enzo.

Ineens kom ik terug op pc bij opstartherstel en foutmelding dat dat niet lukte .

Windows laten herstarten en hij startte op maar ik kon muis niet bewegen of niet naar taakbeheer of dergelijke.

Heb ik met men windows cd men computer willen herstellen naar herstelpunt voordat SP1 was geinstalleerd en dat werkte dus niet en kreeg weer foutmelding. Daarna terug laten opstarten en nu is het weer in orde.

Resultaat: SP1 staat er nog altyd niet op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.