Ga naar inhoud

link in email wordt niet uitgevoerd


Kurtt

Aanbevolen berichten

Dag

Ik kreeg deze mail:

"Wij kunnen al een hele tijd niet meer via onze mail naar internet gaan. Als we dan klikken op een bepaalde actie (in de e-mail) van een winkel krijgen we geen internetverbinding. Heb jij enig idee hoe we dit kunnen oplossen?"

Ze gebruiken Windows 8. Hoe zet je zoiets terug naar standaardwaarden in win8? dus als ze op een zomeractie klikken in de mail, dat dan naar internet gesprongen word. Nu gebeurt er niets, ze krijgen geen internetverbinding.

Groetjes,

Kurt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien IE de browser is:

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, bedankt! Zal het haar meedelen. Ik twijfelde of die procedure ook de IE van Windows 8 aankon. Maar bij "van toepassing" staat ook IE 10. :top: Ik weet je het resultaat nog te melden

Werkt die truc van het drukken op de Alt toets om het menu te krijgen in IE10 ook in Windows 8?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.