Ga naar inhoud

bluetooth


bokkus

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

normaal gezien zijn bluetooth stickjes gewoon plug & play

je moet als je onderin bij je klok geen bluetooth tekentje hebt staan, even de stick eruit halen, en er terug in steken.

dan komt er (als hij goed geïnstalleerd is) een bluetooth tekentje te staan, en als je daar rechtermuisknop op doet, kun je kiezen bestand ontvangen of bestand verzenden en nog wat andere instellingen.

klik nu op bijvoorbeeld bestand ontvangen en je pc wordt nu zichtbaar voor andere GSM's of andere bluetooth apparaten

zorg wel dat bij instellingen je pc zichtbaar is voor anderen, anders kun je je pc alsnog niet vinden.

wil je een bestand verzenden gaat dit op dezelfde manier,

klik met je rechtermuisknop op dat bluetooth tekentje, en klik op bestand verzenden, nu komt er een venster waarin je kan bladeren naar een bestand, en klik op ok. nu zal hij vragen naar welk apparaat hij het moet verzenden, of hij zoekt gelijk. selecteer dan het juiste bluetooth apparaat en hij zal het bestand verzenden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij XP had je in ieder geval een programma & driver nodig om dat in gang te krijgen, bij vista weet ik het niet (kan ook niet meer kijken, ben m'n bluetooth stickje verloren :$)

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor mijn bluetooth sticks heb ik nooit andere programma's nodig gehad....

mijn sticks waren altijd plug & play

onderin komt dan zo een bluetooth tekentje... en daarmee kun je verzenden en ontvangen..

als je nog een mobiel hebt, met software erbij kun je die software nog gebruiken voor applicaties te installeren op je mobiel e.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.