Ga naar inhoud

Windows 8 - algemeen -


aussie

Aanbevolen berichten

Vraag ivm mail

1. Heb Windows mail geinstalleerd voor Windows 8. Kan ik onder W8 mailprogramma gebruiken van versie Vista.

Ik werk al enige tijd met Vista-Windows7 en nu W8. Het mailprogramma van vista (Windows Mail) vind ik zeer

gebruiksvriendelijke, deze van W7 en nu W8 vind ik iets minder. Kan ik Uberhaut windows mail gebruiken uit vista

voor windows 8?

Vraag ivm account

Ik wil de naam vd mijn account wijz (achternaam weg) en wil foto torvoegen, ook via config scherm lukt me dat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of Windows mail correct zou werken in W8 weet ik niet.

Wat je account betreft ga je best eens naar instellingen via de Charm- balk.die je aan de rechterkant van je scherm terug vindt door met de muis in de linker of rechter beneden hoek te gaan staan.

Dan klik je PC- instellingen wijzigen.

Dan klik je op gebruikers.

Welk soort account staat daar vermeld, een lokaal account of een Microsoft- account?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed voorheb, staat onder instellingen wijz de computer naam en niet de account... wil graag account naam aanpassen en image toevoegen.

Is Windows mail nog te downloaden? Anders kan ik proberen of deze draai onder W8, vind deze zeer gemakkelijk en gebruiksvriendelijk (persoonlijke mening)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je account betreft ga je best eens naar instellingen via de Charm- balk.die je aan de rechterkant van je scherm terug vindt door met de muis in de linker of rechter beneden hoek te gaan staan.

Dan klik je PC- instellingen wijzigen.

Dan klik je op gebruikers.

Welk soort account staat daar vermeld, een lokaal account of een Microsoft- account?

Het is toch belangrijk om te weten of het om een lokaal of een microsoft- account gaat.

Zie ook deze link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat over de Microsoft- account

Ga naar instellingen via de Charm- balk. Die je aan de rechterkant van je scherm terug vindt door met de muis in de linker of rechter beneden hoek te gaan staan.Dan klik je op PC- instellingen wijzigen.

post-23245-1417705474,6648_thumb.png

Dan klik je op gebruikers en op meer gebruikersinstellingen online.

Daar moet je inloggen en kan je de accountinstellingen aanpassen.

post-23245-1417705474,6941_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot nu toe alles gelukt, ook toevoegen van image.

Voorlopig het laatste probleem, Windows Mail. Ook onder W8 wil ik proberen Windows Mail te installeren. Ben dit gewoon en vindt deze erg overzichtelijk. Andere pc zit met W7 en ook hier vind ik mailprogramma minder overzichtelijk.

->Kan ik Uberhaut Windows Mail downloaden en proberen onder W8 (zie bijlage?), mocht die nog ergens te vinden zijn, of kan ik die kopieren van de oude laptop (Windows Mail)

post-1879-1417705474,8798_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp dat je graag je vertrouwde software wil blijven gebruiken maar of dat de software werkt in Windows 8 weet ik niet.

Ook weet ik niet indien het al mogelijk is of er nog voldoende beveiliging aanwezig is want er zal geen ondersteuning meer zijn.

Volgens mij bijt je best even door en kies je voor een recent mailprogramma zoals Windows Live Mail of Thunderbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.