Ga naar inhoud

PC - Zwart scherm, heropstart. Random


Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ok,

Ook even een vraag over windows, ik heb momenteel de CD er niet van, maar ik kreeg te horen dat je dit ook via een image kan doen, enkel na vandaag veel te googlen, weet ik niet wat ik aan het doen ben haha.

Kan ik zonder een CD windows opnieuw installeren? Ik heb de key.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hallo, sorry voor een tijdje lang stil te zijn. Het duurde helaas even voordat ik Windows opnieuw kon installeren. Dit is nu wel gelukt. Nu zat ik 5 dagen zonder het probleem na een schone installatie. Enkel viel me wel op dat window's updates niet goed gingen, ik had er 117 in het totaal en bij het afsluiten ging dat goed, bij het opstarten zei hij telkens 'fout bij configureren van updates' toen had ik even gegoogled en vond ik via een help forum van windows mijn probleem. Het leek erop dat het teveel was om in 1 keer te doen en blijkbaar kan je de windows updates handmatig installeren en dan kan je ook kiezen hoeveel je er wil. Dus dat deed ik, na de eerste 10 ging het prima, toen bij de volgende 10 kreeg ik een foutmelding. Enkel had ik beter een foto moeten maken van die foutmelding want daar stond bij waar hij het had neer gezet op mijn PC. Toen kwam ik in windows en bijna gelijk kwam mijn probleem weer terug. PC viel uit, starten opnieuw op.

Nu is dat een klein beetje verdacht.

Helaas staan er heel veel 'mislukt' bij mijn windows updates geschiedenis. Als ik google voor het probleem op te lossen krijg ik best veel andere antwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ik heb gister geprobeerd om AVG te verwijderen. Nu is dit wel gelukt, maar lukte een systeem herstel weer niet, nu zei mijn collega, die ook van mijn probleem weet, dat je vaak dat soort dingen niet via een unistall helemaal verwijderd. Na even te googlen vond ik inderdaad een AVG verwijder tool. Zal deze morgen pas kunnen gebruiken.

Dan laat ik weten of het dan wel is gelukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.