Ga naar inhoud

[OPGELOST] ati2dvag


Sargon

Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik zal het morgen als ik hem opzet eens proberen. Maar in principe staat hij dan nog niet echt aan. Ik zag deze morgen die blokjes ook toen hij zo aan het laden was. Je kent dat wel: Zo in het groot WINDOWS met daaronder een bar met 3 blokjes. Toen stonden er ook allemaal blokjes rond. En dan net voor ik zo op mijn gebruiker moet klikken komt er eigenlijk het fatale beeld... Maar ik probeer morgen een printscreen te nemen. Ik kan ook het blauw scherm met de feitelijke foutmelding eens overschrijven (komt er niet altijd op). Mss dat je daar iets aan hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

foutmelding zou inderdaad ook handig zijn.

Krijg je die blokjes al te zien bij de letters van je bios? of enkel als het windowsscherm aan het laden is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het begint eigenlijk vanaf het windows scherm. De foutmelding heb ik nu niet gekregen. Ik zal de pc nog een paar keer opstarten, mss krijg ik ze dan wel:)

Printscreens nemen ging nog niet, dus heb ik zo wat foto's genomen, niet echt duidelijk, maar hopelijk zie je genoeg.

P8070069.jpgP8070066.jpgP8070068.jpgP8070067.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het maar een beetje vreemd. Welke videokaart heb je zitten? Dit beeld lijkt namelijk op wat je krijgt als je geheugen van je grafische kaart te warm aan het lopen is, maar dat is dan weer gek dat je die andere foutmelding krijgt...

Heb je toevallig een ubuntu LIVE cd bij de hand waarbij je de pc eens vanaf een cd kan starten (niets installeren naar je HD!)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je vanaf die ubuntu live boot, krijg je dan hetzelfde effect op je scherm? indien ja, dan moet je het hardwarematig zoeken en dan is er wss iets kapot, indien neen dan ligt het aan een driver in windows.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.