Ga naar inhoud

[OPGELOST] ati2dvag


Sargon

Aanbevolen berichten

Dat hij geen blokjes geeft als je een tijdje niet gedraaid hebt, en wel als hij al veel aan staat?

Hij geeft net wel blokjes als hij een tijdje uitstond. Als ik hem 's morgens opzet = blokjes. Van zodra hij is "opgewarmd" geeft hij die niet meer. Vreemd é :) Het zou eerder andersom moeten zijn zoals je zelf zegt.

Die andere dingen in u bericht snap ik niet ... 3Dmark ??? Ik heb zelf niets veranderd in die pc dus ik neem aan dat de standaard koeler er opstaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

gek (3Dmark is dan ook nutteloos, dat warmt je kaart alleen verder op). Drivers zal het wel niet aan liggen, als je wel goed beeld krijgt na een tijdje werken... Hardwarematig kan ik nu nog begrijpen dat temperatuur een serieuze invloed heeft, maar drivers trekken zich doorgaans niets aan van de temperatuur voor de werking van je kaart.

Heb je een ander scherm dat je eens kan gebruiken, of een andere pc waar je je scherm op kan testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eindelijk de foutmelding nog eens:

Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.

Het probleem wordt waarschijnlijk door het volgende bestand veroorzaakt: ati2dvag.

Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt u best de volgende stappen uitvoeren:

Het stuurprogramma van het apparaat is in een oneindige lus blijven hangen dit wordt meestal veroorzaakt door een probleem met het apparaat of door onjuiste programmering van de hardware door het stuurprogramma.

Neem contact met de leverancier van het apparaat op voor eventuele updates van het stuurprogramma.

Technische info (mogelijk in het Engels)

*** STOP: DX 000000EA (0x8681FDA8, 0X869703c0, 0xF7D46CBC, 0x00000001)

ATI2DVAG

Bezig met starten van de fystieke geheugendump.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou eens proberen om DX 9 eraf te gooien, en dan een nieuwe versie van DX9 te installeren, misschien dat dat helpt.

DX9 kan je verwijderen door te volgen wat op deze site staat;

|MG| DirectX 9 Uninstaller

(het uitroepteken bij de map telt niet mee, dat moet je niet opgeven). Ook moet je na het plaatsen van de files in die map rebooten in safe mode & het in safe mode doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.