Ga naar inhoud

Mail in outlook wordt niet ontvangen


Pietertje32

Aanbevolen berichten

Ik krijg de mail die ik verstuur naar het mailadres dat ik outlook gebruik niet binnen, de map blijft leeg. Heb alle instellingen gecontroleerd en dat lijkt allemaal goed. Als ik een testbericht verstuur (d.m.v. account instellingen testen) komt die wel goed aan, zonder foutmeldingen. Als ik echter een mail verstuur van uit een ander mail adres, dan komt die simpelweg niet binnen. Ik weet 100% zeker dat ik het juiste mail adres probeer, meerdere keren geprobeerd.

Krijg ook geen re terug dat de mail niet kon worden afgeleverd oid.

Iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat de mail wel binnenkomt?

Alvast bedankt!

Pietertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de instellingen zijn letterlijk overgenomen uit de gegevens van de provider. De testmail komt ook gewoon goed aan als ik de instellingen test. Heb al uren lopen zoeken maar kan nergens een gelijksoortig probleem vinden. We maken gebruik van een kleine provider..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is opgelost! Niks veranderd was een kwestie van wachten. Kreeg zojuist op het andere mail adres undeliverd mails binnen. Maar mail die ik nu ernaar toestuur komt gewoon aan. Zonder verder iets te wijzigen. Ik denk dat er heel toevallig een probleem bij de provider was op het moment dat ik het account toevoegde. Bedankt voor de hulp in ieder geval!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.