Ga naar inhoud

Installatie ScanSnap LX500 error PfuSsMon.exe


Siep

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Ik heb een scanner gekocht en geinstalleerd alles werkt zowel met mobiel als Tab echther zodra ik de ScanSnap manager open op de laptop dan krijg ik de volgende melding.

C:\ Programfiles\pfu\scansnap\driver\pfussmon.exe

De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie naast elkaar is onjuist is.

Raadpleeg het gebeurtenislogboek Toepassing of gebruik het opdrachtregelprogramma sxstrace.exe voor meer informatie.

Bij het gebeurtenislogboek heb ik niets kunnen vinden. sxstrace gaat te ver voor mijn kennis ben ik bang. Kan iemand mij helpen met dit probleem?

Bedankt

Siep

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Clarkie,

Het gaat om de IX500 sorry, Ja de installatie is probleemloos verlopen tot het eind, dan zou de Scansnap manager moeten opstarten en dat gebeurt dus niet. Bij die foutmelding geeft Scansnap aan dat je het dan handmatig moet starten, en dan komt de foutmelding.

Windows 7 32bit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start-> configuratiescherm-> programma's en onderdelen en verwijder daar de eventuele aanwezige software van die scanner.

Voer dan onderstaande uit:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Voer tenslotte onderstaande uit:

Download de driver (scansnap manager) vanaf deze link (klik erop).

Voer de installatie uit zoals ook in de link staat, zie ook hieronder.

[h=2]Installation Instructions[/h]

  1. Turn off your ScanSnap iX500 and do not turn it on until all software and updates are installed.
  2. Create a save destination folder for the file download onto your main hard drive.
  3. Download the program for installation.
    Important
    • Be sure to click the [save] button and direct the download into the folder you created.
    • After downloading, make sure you have enough free disk space (at least more than twice the download file size) for installing the programs.

[*]Double-click the downloaded executable file to unzip its contents.

  • The file is unzipped in the command window which displays with a black background.
  • It may take a few minutes for the file to complete unzipping.
  • A folder is created and a file called "Setup.exe" appears in the folder after the unzipping is complete.

[*]Double-click "Setup.exe" to start the installation.

[*]Check for the latest software updates and apply them before operating the scanner.

For details about features of the programs, please refer to the iX500 Operator's Guide and iX500 Getting Started guide.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.