Ga naar inhoud

Ie11


Gast correos

Aanbevolen berichten

Voor hen die er wat van kennen:D

Momenteel is er een IE 11 voor windows 7 te downloaden van de site van Microsoft.Het betreft wel een developpers preview en er is geen Nederlandse versie van.

Hij zou volgens Microsoft weer beter en sneller zijn(?).

Wat denken jullie ervan,hem nu al gebruiken zou dat te doen zijn of beter met mijn pollen afblijven!?

Bedankt bij voorbaat voor jullie geduld.:top:

Vriendelijke groeten.

Correos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Asus,in elk geval bedankt,volgens mijn vermoeden werk jij misschien liever met Firefox of Google.Gezien jij in mijn ogen een degelijk en stabiel lid bent ga 'k jouw raad opvolgen en veranderen.Nogmaals bedankt.

Vriendelijke groet.

Correos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor ! ;-)

Ik werk inderdaad met Firefox, die ik persoonlijk stabieler en vooral veiliger vind...ook heb je meer mogelijkheden om je browser te personaliseren door het ruime aanbod van add-ons.

Een aanrader is Adblock Plus: je bent meteen verlost van een pak irritante reclame en tal van "foute" dingen waar je dan niet meer kan op klikken omdat ze weggefilterd worden.

Probeer hem eens en als je nog vragen of bedenkingen mocht hebben dan lezen we die hier wel... :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor Asus,

Heb naar je raad geluisterd en Firefox geïnstalleerd en inderdaad hij loopt vlotter,bepaalde sites waar 'k voorheen last mee had,openen nu als een fluitje van een cent.Sito presto heb 'k Firefox ook bij mijn echtgenote erop gezet.Nu ga 'k de andere voorstellen van jou installeren en moesten er zich problemen voordoen hoor je het wel!Voor de rest ben 'k heel blij en nogmaals bedankt!!!

Voor mij mag deze topic afgesloten worden.

Vriendelijke groeten.

Correos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.