Ga naar inhoud

itunes gedownload en kan geen cd speler meer vinden op "mijn computer"


redbul

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een HP laptop en met windows 8.

Sinds kort heb ik de nieuwe versie van itunes geinstalleerd en wat blijkt op "mijn computer" ben ik mijn icoon van mijn cd/dvd schrijver kwijt.

Als ik een cd of dvd insteek gebeurt er niets.:hmmmm:

Als ik iTunes verwijder dan komt het icoon erop en kan ik alles afspelen = alles werkt normaal

ter info vorige laptop was met vista en dan moest ik ook bepaalde aanpassingen doen maar weet niet of dit hetzelfde is voor windows 8

kan er mij iemand helpen

hopend op een spoedig antwoord

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je juist met het icoon op "mijn computer"?

Kan je van "mijn computer" waar het icoon weg is een printscreen maken en in je volgende bericht plaatsen?

Hoe je een printscreen kan maken lees je hier, hoe je die afbeelding kan plaatsen in je volgende bericht hier.

Wat gebeurde er voorheen juist als je een cd of dvd geplaatst had?

Misschien dat het volgende je al kan verder helpen:

Ga via start-> configuratiescherm naar standaardprogramma's. (configuratiescherm is ook te bereiken door de Windows en X toets samen in te drukken en het menu dan configuratiescherm aan te klikken)

Dan klik je op instellingen voor automatisch afspelen wijzigen.

Selecteer daar jouw voorkeur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-27082-1417705499,4736_thumb.jpg

hierboven zie je de printscreen,hopelijk kan je er iets van maken.

het is gewoon naar deze computer en dan zie je de C schijf , de D schijf staan en normaal staat daar de cd / dvd schrijver bij.

vroeger stak ik er een cd of dvd in en vroeg hij wat ik er wilde meedoen: openen, branden ed. nu doet hij niets

heb het andere gedaan dat je vroeg maar zonder resultaat.

alvast bedankt voor de snelle reactie

my computer printscreen.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.