Ga naar inhoud

Website host


Aanbevolen berichten

Beste, ik zoek een goede gratis website host met veel ruimte, geen reclame, geen banners, enz. Kan iemand mij daar mee helpen? Ik zoek eigenlijk een host waar ik PHPBB 3.0 op kan installeren. Ik weet niet of iemand een host weet waar dat kan? Ik wil hem er dus zelf op zetten he, niet zoals bij 123forum.nl dat je niet met een ftp programma kan bewerken. Moest het een site zijn met voorgeïnstalleerde PHPBB 3.0 dan wel met aanpasbaar FTP hé. Maar dan heb ik natuurlijk reclame. :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Free Hosting, Paid Hosting, Reseller Services & VPS Servers : Byet Internet

dat vind ik de beste host^^

maar ik denk dat je met de search functie al heel veel topics kan vinden over dit onderwerp...

Dit is nog beter als die van mij, alleen geen nederlands precies?

Maar ik ga hem toch even bij mijn favorieten zetten, voor als ik er nog een nodig heb. Want voor die Gethost.nl, kan je per PC per E-mailadres maar 1 account maken.

Bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je alleen een forum wilt is deze site echt aan te raden.

Gratis forum service - YourBB.nl

  • Keuze uit een phpBB 2.0 of een phpBB 3.0 forum
  • Een gratis eenvoudige naam voor uw forum uwnaam.yourbb.nl
  • Mogelijkheden tot het starten van een publiek of gesloten forum
  • Gebruik van meer dan 150 smilies in uw forum
  • Veel verschillende mooie themas/stijlen voor uw forum om uit te kiezen (Stijlendemo phpBB 3.0)
  • Krachtige zoekmethode om uw forum te doorzoeken
  • Mogelijkheid tot het versturen van prive berichten tussen de forum gebruikers

  • Onbeperkt aantal berichten
  • Onbeperkt aantal forum onderwerpen
  • Mogelijkheid tot verbergen van gebruikerslijst
  • Dagelijkse backup van uw forum
  • De forums zijn gebaseerd op de forumsoftware phpBB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Free stuff| free graphics | free websites |free software vindt ik de beste...

het kan heel af en toe zijn dat de servers down zijn, maar daar hebben ze ook al weer geld in gestoken dat ze nu veel beter zijn geworden...

je hebt een klein beetje reclame onderin de pagina (toen ik voor het laatst keek)

je kan zelf uploaden je hebt geloof ik 50 GB opslag en 50 GB aan dataverkeer

je kan php gebruiken (dus ook een phpbb forum)

je hebt mogelijkheid tot een database (wat phpbb nodig heeft)

het kan zijn dat je na het uploaden van de bestanden een paar mappen en bestanden andere rechten moet geven met je FTPprogramma, maar dit moet geen probleem zijn want de code (bijvoorbeeld 777) staan bij phpbb aangegeven welke map welke code moet zijn.

dan zou hij het normaal gezien moeten doen....

doe je die mappen niet de juiste code (rechten) geven dan kan het zijn dat je het forum niet kan installeren, omdat hij eerst een selfcheck doet om te kijken of het forum wel daadwerkelijk zal werken op de host waar hij op staat.

ik hoop dat je er wat aan gehad hebt, en bij meer vragen over phpbb kun je altijd bij mij terecht, heb er wel ervaring mee :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.