Ga naar inhoud

Outlook 2010


Roosj02

Aanbevolen berichten

Bij openen krijg ik een klein scherm i.p.v. een scherm over mijn hele beeldscherm.

Verder kan ik geen jpg bestanden openen, die ik als bijlage heb ontvangen.

Hoe stel ik lettertype en lettergrootte zodanig in dat dit ook bij opening van het programma steeds hetzelfde blijft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij openen krijg ik een klein scherm i.p.v. een scherm over mijn hele beeldscherm.

Wat gebeurt er als je op het vierkantje klikt rechts bovenaan je venster van Word?

post-23245-1417705506,1839_thumb.png

Verder kan ik geen jpg bestanden openen, die ik als bijlage heb ontvangen.

Daar zal je wat meer info over moeten geven, want heeft het iets met Word rechtstreeks te maken? Wil je die afbeelding in Word invoegen?

Hoe stel ik lettertype en lettergrootte zodanig in dat dit ook bij opening van het programma steeds hetzelfde blijft?

Klik op lettertype.

Dan ga je in het volgende venster naar het tabblad letertype.

Stel in zoals gewenst en klik op als standaard instellen.

post-23245-1417705506,2145_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat om het instellen van een vast lettertype in Outlook. De werkwijze volgens punt 1, 2, en 3 kan ik volgen en wist ik ook al. Mijn probleem is dat ik wel onderaan zie: Teksteffecten, maar NIET de knop: als standaard instellen. Dat laat hij bij mij niet zien in Outlook 2010. De andere ongemakken zijn opgelost. Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.