Ga naar inhoud

Synchronisatie Galaxy S2 onmogelijk na updating Android Jelly Bean 4.1.2


gisbos

Aanbevolen berichten

Een paar weken terug kreeg ik de mogelijkheid om mijn Samsung Galaxy S2 te voorzien van Androïd Jelly Bean (4.1.2.).

Dit werkt duidelijk krachtiger dan de vorige versie, maar ik weet hoegenaamd niet hoe ik de agenda kan synchroniseren met de Google-agenda op mijn PC. Tot de vorige versie werkte dat uitstekend in beide richtingen. Nu lukt dat helemaal niet meer. Wat meer is, de kalender op mijn smartphone heeft zichzelf gesynchroniseerd: heel vele data staan nu in het dubbel...

Dit probleem wordt op internet vrij vaak gesignaleerd, maar al de suggesties om het op te lossen zijn eenvoudig onmogelijk omdat men verwijst naar instellingen op Jelly Bean die niet eens te vinden zijn.

Ik zou veel dank weten indien iemand me hier kan helpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de nuttige suggesties. Vooral door de tweede url heb ik het een en ander bijgeleerd.

Het probleem is niet opgelost, maar misschien ligt het probleem bij Google zelf, want onderaan mijn smartphone verschijnt het bericht: "Momenteel problemen met synchroniseren. Binnenkort weer in bedrijf'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.