Ga naar inhoud

temperatuur videokaart


pattyntjen

Aanbevolen berichten

Hoe warm, hangt er natuurlijk vanaf, ik zou zeggen iets van een 80° maximum bij pieken en rond de 60° maximum als je normaal werkt.

Zulke kaarten kunnen normaal wel hogere temps aan dan 80° maar ik zou er tochnooit boven gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,ik heb me vandaag een nieuwe videokaart gekocht en bij deze zit er een tooltje die mijn tempratuur in de gaten houd,maar hoe warm mag een videokaart eigenlijk worden?

de kaart is de geforce 8600 gts

Hoe warm, hangt er natuurlijk vanaf, ik zou zeggen iets van een 80° maximum bij pieken en rond de 60° maximum als je normaal werkt.

Zulke kaarten kunnen normaal wel hogere temps aan dan 80° maar ik zou er tochnooit boven gaan.

een videokaart mag gerust tot 120° gaan hoor;) als deze te warm is gaat de kaart traager worden maar in normaale omstadigheden is het bijna niet mogenlijk om aan die 120 te raaken

Link naar reactie
Delen op andere sites

een videokaart mag gerust tot 120° gaan hoor;) als deze te warm is gaat de kaart traager worden maar in normaale omstadigheden is het bijna niet mogenlijk om aan die 120 te raaken

120 is misschien ook wat overdreven. Max. 90 tot 100 is al zat.

Hoger moet hij ook echt NIET gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik overdrijf echt niet hoor :D

zie zelf maar:

nvidia.gif

bij 120 graden gaat er een alarm af en word de kaart terug geklokt;)

nuja ik haal moeilijk de 60 met mijn 6800gt@ultra dus zorgen maken doe ik mij niet en als je kaart te warm word zie artifacts op je scherm

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.