Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wanneer ik naar mijn documenten ga krijg ik alleen de pictogrammen te zien van alle documenten zonder onderschrift ttz de benaming Wanner ik klik op de voorstelling in lijst vorm dan staat de naam wel vermeld Hoe kan ik die fout herstellen

Geplaatst:

Dag zeerover,

Op welke manier ga je naar "mijn documenten" ?

Wat bedoel je met voorstelling in lijst vorm?

Windows vista heb ik zelf nooit gebruikt, kan je er een printscreen van maken en in je volgende bericht plaatsen?

Geplaatst:

Hallo Clarkie

Bedankt voor je mailtje. Tussen uw antwoord heb ik nog wat verder gezocht en opeens zag ik dat ik in documenten rubriek BEELD mijn bestandsnaam kon verbergen. Toen ik daar op klikte kwamen al de namen te voorschijn en toen ik nog eens klikte waren ze terug verdwenen. Dus is alles nu in orde. Toch bedankt voor uw reactie

mvg

:top:

Geplaatst:

Fijn dat je probleem opgelost is als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. ;-)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.